joi, 1 octombrie 2009

Sweet October

Hey i`m back :D

Yup.....nu pot sa spun " cu forte proaspete " dar pot spune " cu idei noi" .

Pot spune ca am invatat ceva din vara aceasta .... am invatat sa simt ! Anumite stari pe care inainte nu le luam in seama , si odata ce ai invatat ce si cum devii dependent de aceste nevoi ! Eu am devenit dependenta de liniste .....de linistea altora.....sunt un mic " hot de linisti" . Dar din pacate nimeni nu are linistea de care am eu nevoie . Trist..... Cred ca luna Octombrie este prefecta pentru a iesi din normal , pentru a evadata din ciclul zilnic de activitati . Am pierdut , am castigat iar am pierdut iar am castigat . Fiind o persoana cam complicata ......din multe puncte de vedere.....pot zice ca am facut un mic sondaj avand subiectul "eu" . Si a iesit exact cum ma asteptam . I`m a difficult person .....and i like it....i`m different . Asta este singurul lucru care ma consoleaza faptul ca sunt diferita . Ok sa nu deviam de la subiect :) ! Am o teorie . Cred ca fiecare persoana are "Raiul" ei propriu .....fiecare are o lume in care se simte in largul lui . Putin mai sus m-am etichetat drept "hot" . Acum ma pun in pielea unui vizitator...nu vreau decat sa vad putin din raiul tuturor persoanelor importante pentru mine . Poate ca altcuiva i se pare o prostie , dar pentru mine e fascinant . Bineinteles ca le permit sa viziteze si micul meu colt de rai . Pentru mine nimic nu este mai perfect decat acel loc . Ei bine poate ca va intrebati ce legatura are asta cu luna Octombrie :) . Este perioada in care te schimbi de la o stare la alta . Poate ca nu numai luna Octombrie e devina ....pot fi si anumite persoane care iti pot schimba starea de spirit , pot fi si anumite locuri , anumite obiecte , anumite imagini , anumite melodii si lista poate continua . So ....Would you let me into your Heaven ???


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu