joi, 10 septembrie 2009

Happy Autumn

Toamna......
Toamna este o a doua primavara , cand fiecare frunza este o floare ! Fiecare ciripit anunta plecarea migratoarelor ! Fiecare adiere de vant ...totul....!
Fosnaitul frunzelor din parc ..... totul este unic ! Sau cum obisnuiam sa spun in gradinita ... " Covoras de frunze" !
Cand eram mica nu-mi placea toamna . Imi era frig ... totul mi se parea trist . Dar ....am realizat ca la o anumita varsta incepi sa intelegi totul .
Este frig ... Este frumos....Este liniste...
Geaorge Bacovia are un citat superb de toamna :

" E toamna....E fosnet.....E somn
Copacii , pe strada , ofteaza ;
E tuse , e planset , e gol ....
Si-i frig , si bureaza

Amantii , mai bolnavi , mai tristi ,
Pe drumuri fac gesturi ciudate
Iar frunze de vesnicul somn ,
Cad grele , udate

Eu stau , si ma duc , si ma-ntorc
Si-amantii profund ma intristeaza
Imi vine sa rad fara sens ,
Si-i frig si bureaza .

Nervi de toamna "

Toamna ....ai destule motive sa o urasti .... ! Eu am un singur motiv , Orasul ! Exact , daca ai sta in casa si te-ai uita pe geam intr-o zi mohorata de toamna ...ai avea un sentiment de dezgust ....iar daca te-ai afla intr-un alt loc ...cum ar fi la munte , ai intelege totul ...de ce ...si de ce ....si de ce !
Dar ai si destule motive sa o iubesti , eu una am foarte multe motive , dintre care unu este cel mai important . Faptul ca sunt cu el .... asta e cel mai important . Faptul ca el ma face sa uit de toate lucrurile urate si ma face sa le vad pe acelea frumoase ! Si inca un lucru care ma face sa spun in fiecare dimineata :
" E toamna ! E frig ! E frumos "

Recomand pt auditie : Yiruma - River Flows In You





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu