joi, 28 ianuarie 2010

Holly Curse .


El : Nu mai putem continua....
Ea : Dar nu ne afecteaza cu nimic relatia.
El :  Trebuie ... trebuie sa plec !
Ea : Nu , nu te voi lasa .
El : Totul va fi ca inainte , va fi ca si cum nu as fi existat .
Ea : Dar ....

                       Iti voi ingheta trupul cu mii de sarutari . Iti voi fixa privirea asupra ochilor mei . Te voi lasa sa-mi citesti gandurile . Te voi lasa sa-mi dezlusesti limbajul iubirii ce-o port . Iti voi lua glasul si il voi folosi de fiecare data cand imi va fi dor de tine . Iti voi saruta buzele de-un albastru vinetiu si-ti voi injecta morfina cu dragoste . Iti voi soarbe ochii din priviri . Ma voi hrani cu dulceata respiratiei tale . Iti voi lua inima si o voi pastra intr-un bol de cristal si va ramane alaturi de mine pentru tot restul vietii . Iti voi curata sufletul cu caldura si liniste sufleteasca . Iar impreuna cu sufletul meu vor dainui impreuna pentru eternitate pentru ca sufletele sunt nemuritoare . Iar dupa toate astea ....

Ea : ......vei putea pleca !!       

Un comentariu: